Member details

kattenkwaad

kattenkwaad
kattenkwaad (2165)
Join

Sort by: -Old first- | New first

20 Jan 2006, 10:43
Volgens mij heeft bijna iedere kattenliefhebber z'n eigen verhaal over hoe ze aan hun kat zijn gekomen. Jullie nog bijzondere verhalen?
20 Jan 2006, 11:43
zat al heel lang te denken of ik niet weer een kat wilde, toen bleek dat de kat van een collega zwanger was.... m'n moeder ging mee kijken nadat ze geboren waren en heeft er toen ook eentje genomen. ik heb roosje, m'n moeder moos. roosje gaat af en toe bij moos logeren en dan zijn ze non stop aan het spelen!
:grouphug:
20 Jan 2006, 12:55
De lapjeskat van mijn oom en tante was zwanger net op het moment dat ik een nieuw huis had en nu ook de ruimte voor een kat, ik heb er maar meteen twee genomen.no name
27 Jan 2006, 21:18
Geen echt bijzonder, maar wel een beetje lang verhaal :-)

Ik heb zelf 4 katten. De oudste is 12 jaar geleden met 3 weken oud op een bouwterrein waar de plaatselijke Bas vdr Heijden gebouwd zou worden gevonden en naar de dierenwinkel gebracht, toen hebben wij dat piepkleine hummeltje mee naar huis genomen. De dierenarts had destijds gezegd dat hij het niet zou halen, omdat hij al zo vroeg bij z'n moeder was weggejaagd en bovendien zwaar ontstoken ogen en neus had, maar Whiskey is inmiddels een flinke kerel van 12 jaar oud. De twee broertjes Bowie en Droppie van zeven hebben we gevonden via een advertentie bij diezelfde dierenwinkel. De eigenaar van de kittens kwam toen naar ons huis met een mand vol katjes en daar hebben we de twee leukste van uitgezocht. De laatste, Tommie die nu 1½ is stond met een foto op I-net via www.dierenasiel.nl en hebben we toen opgehaald :-d

28 Jan 2006, 09:14
29 Jan 2006, 16:33
lief!
ik heb ook zo'n rooie en zo'n cypers
29 Jan 2006, 17:37
Wij hebben onze poes nu bijna een week. Afgelopen maandag hebben we haar uit het asiel opgehaald en ze is echt zo'n lief en gezellig dier.
Vanmiddag zat ik achter mijn computer te studeren en toen moest ze zo nodig op mijn beeldscherm.
Zie foto:
no name
7 Feb 2006, 21:54
Bij n toenmalige collega hadden ze in de schuur 3 nestjes met katten;uit 2 v die nestjes heb ik er eentje gehaald.
7 Feb 2006, 22:30

Mijn zusje werkte in Frankrijk, op een camping.
Omdat daar allemaal zwerfkatten liepen had je er binnen de korste keren allemaal kittens.
De campingbaas besloot ze allemaal te verzuipen.
Mijn zusje heeft de laatste drie gepakt en is gelijk met de trein richting NL gegaan.

En toen stond ze voor mijn deur.
ik heb er één geadopteerd, Baby. en mn huisgenoot ook één, Tony.

8 Feb 2006, 11:19
Ik ben op zoek naar een kitten, jullie hebben vast goede tips voor me! Tnx :peace: , Myrthe
8 Feb 2006, 14:00
ik zou het niet via internet (zoals marktplaats ofzo) doen. weet je nooit wat je krijgt en het is best belangrijk om te kijken waar het beestje vandaan komt (moederpoes, het gezin...). dan krijg je een beetje een indruk vand e gezondheid en het karakter van de kitten. ik zou de supermarkt in de gaten houden en verder iedereen in je omgeving laten weten dat je een kat wil. ik heb die van mij via een collega die hoorde dat ik op zoek was.
10 Feb 2006, 13:04
Als je op zoek bent naar een kitten en nog iets goeds wil doen ook: www.poezenopvanglimburg.be
Ik weet natuurlijk niet of het handig is qua reistijd voor je... maar op het moment zijn er maar weinig kittens, is niet echt het seizoen ervoor.
25 Feb 2006, 23:20
Mijn eerste kat spinner komt van een tuinder. Heel makkelijke kat, al vanaf kleine kitten van hand tot hand bij kinderen die elke dag kwamen kijken. De tweede, Tommie, heb ik van marktplaats. Hij was 12 weken en kon niet blijven bij het gezin waar hij toen was. Wel leuk hoor, ze hebben allebei hun eigen karaktertje.
1 Mar 2006, 10:13
van de boerderie! Hele gezonde katten en allebei een ontzettend lief karakter. Ik zou er ook voor kiezen om je kat of kitten van een asiel of bij mensen thuis te halen. Het is inderdaad belangrijk om te zien of de ouders gezond zijn en of ze goed zijn verzorgd. (in het asiel worden ze natuurlijk goed verzorgd en zijn ze gezond). Hoewel zo'n reddingsactie in Frankrijk natuurlijk ook geweldig is!!!!!
3 Mar 2006, 12:27
Ik heb er zelf eentje uit het asiel en eentje van de stichting zwerfkatten, allebei schatjes, superaanhankelijk. Degene van de stichting zwerfkatten was in de opvang terecht gekomen doordat er een bovenwoning was ontruimd met 50 :-| katten. Er werden er 11 ingeslapen, zwaarondervoed en ziek en de rest kwam dus in de opvang. Ons katje zat daar heel zielig in een hokje, erg schuw, heel klein en mager. Het heeft een paar weken geduurd maar ze is nu zooo lief, wil constant spelen. Van onze andere kat, uit het asiel, weten we alleen dat hij een tijd gezworven heeft. Ik kan iedereen een asielkat aanraden!

Subject Started by  Replies   Last 
Marcia
114 Saturday, 15:46
Leonie
0 17 Aug, 11:29
Zosja
4 16 Aug, 09:56
:cat: ilona:bee:
22 15 Aug, 16:08
Nikki
0 11 Aug, 15:01
Rianne