Member details

kattenkwaad

kattenkwaad
kattenkwaad (2165)
Join

Sort by: -Old first- | New first

22 Dec, 20:21
Ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie zoal aan jullie katten te eten geven.
Bij mij thuis krijgen ze eigenlijk alleen droog voer, speciaal volledig voer. En kattensnoepjes
Af en toe krijgen ze een extraatje, wat blikvoer, beetje vis of vlees.
Ooit eens vernomen dat blikvoer erg zout is en voornamelijk water. Dus eigenlijk helemaal niet goed is voor je poezebeest.
Vooral geholpen katers ivm vergrote kans op blaasgruis.

Ben benieuwd wat jullie te eten geven.

Groet Carolien
23 Dec, 11:02
bij ons krijgen ze smorgens speciale brokken voor binnen katten en 's avonds een klein beetje vlees. Dat vlees is puur om onze kat insuline te kunnen geven omdat ze dat op vaste tijden moet hebben.

Verder staat er eigenlijk de hele dag door een bakje met brokjes
25 Dec, 22:48
Mijn poesjes krijgen vooral droogvoer en soms als extraatje en blikje vlees ofzo..
28 Dec, 20:43
brokjes de hele dag door beschikbaar en blikvoer (nou ja blik ....) 's morgens en 's avonds een beetje.
30 Dec, 11:07
Onze katten krijgen alleen brokjes en zo nu en dan een snoepje. Af en toe krijgen ze vlees.
7 Jan, 15:57
Gaia krijgt over het algemeen enkel droogvoer. Het is een afgemeten hoeveelheid maar ze doet er de gehele dag erover om het op te eten.
Met de feestdagen heeft ze wel een zakje vlees gehad van een speciaal merk en dat vond ze heerlijk.
Ze krijgt ook af en toe een snoepje maar dat is echt meer een beloning.
8 Jan, 10:07
Ik heb een gekke kat van 5 maanden die alleen maar droogvoer (junior) eet. Voor een plakje ham of een blikje vis trekt hij zijn neus op!
9 Jan, 11:15
Dieet brokken van een bekent merk, ze is namelijk iets te zwaar. Maar liefst 6 hele kilo's en dat voor een vrouwtjes kat......:-s
11 Feb, 23:50
onze diezel en dunya krijgen royal cannin.diezel krijgt 3 x per dag viyo en dunya krijg 1x per week zacht voer
17 Feb, 13:06
Ik krijg speciaal voer van Royal Canin, hypoallergeen, want ik ben een beetje een metabolistisch kneusje: eet ik iets anders dan spuit ik het er even hard langs achter weer uit. Ik ben er ondertussen aan gewend, maar in het begin vond ik het een beetje zouteloze kuch.
18 Feb, 09:53
hallo mijn gecastreerde katers krijgen royal cannin!! heel af en toe verwen ik ze ook hoor met een blikje tonijn of wat anders uit blik en ze zijn bij mij dol op de snoepjes van wiskas!! als wij savonds een koekje bij de koffie nemen krijgen ze er ook een.. het is al echt een gewoonte grappig
20 Feb, 15:59
onze poes (7 maanden) krijgt altijd royal canin brokjes. van andere brokjes gaat ze aan de dunne en erg overgeven. tussendoor krijgt ze weleens 'blik', vind ze lekker en heeft er geen last van. snoepjes hoeft ze bijna niet, is er niet dol op
23 Feb, 19:22
We hebben 3 huis-tuin en keukenkatten en ze krijgen prins adult droge brokjes.
Heel af en toe een beetje vis als wij t ook eten, maar alleen de oudste vindt t lekker, de andere twee halen hun neus er voor op.
28 Mar, 10:46
Brokjes van Royal canin en soms wat blikvoer.
9 Apr, 21:16
Obley krijgt Gourmet brokjes af en toe een biefstukje en zo nu en dan Gourmet Diamond.

Subject Started by  Replies   Last 
Marcia
114 Saturday, 15:46
Leonie
0 17 Aug, 11:29
Zosja
4 16 Aug, 09:56
:cat: ilona:bee:
22 15 Aug, 16:08
Nikki
0 11 Aug, 15:01
Rianne