Member details

kattenkwaad

kattenkwaad
kattenkwaad (2165)
Join

Sort by: -Old first- | New first

23 Jul, 10:11
Zoals jullie al hebben kunnen lezen liep er hier in de straat al een aantal weken een zwart-wit poesje rond. Ik heb haar opgevangen en het gemeld bij Amivedi.
Vandaag heb ik contact gehad met de eigenaren van het poesje en zij zijn ook hier langs geweest.
Zij zeggen het poesje pas 3 maanden te hebben en zij zeggen dat ze rond 1 jaar oud is. Het poesje is in de korte tijd dat ze bij hun woont al 4 x weggelopen. Ik heb toen gezegd dat er misschien gewoon geen klik is of dat er een andere reden is dat het poesje zich bij hun niet thuis voelt en dat het misschien verstandig is een ander baasje te zoeken. Daar waren ze het helemaal mee eens.

Het resultaat is dus dat het poesje nog steeds bij mij is. Ik heb haar behandeld tegen vlooien en zij is nu helemaal vlovrij. Ook zal ik haar ontwormen want dat was nog nooit gedaan volgens de eigenaren. Of ze ooit een inenting gehad heeft wisten ze ook niet.

Dit is een foto van het poesje: no name

Ik ben dus op zoek naar iemand die haar echt een super goed thuis wil bieden want dat heeft deze kleine meid onderhand wel verdiend vind ik.
Mochten jullie interesse hebben of iemand weten dan hoor ik dat heel graag! Het moet wel iemand zijn die zeker weet waar hij/zij aan begint en haar een thuis voor heel haar leven wil geven met heel veel liefde & aandacht!
Mocht er iemand interesse hebben dan hoor ik dat heel graag! Ik zou haar het liefst zelf houden maar het gaat niet goed tussen haar en mijn eigen katers helaas......
23 Jul, 11:48
Misschien is het voor nieuwe eigenaars ook verstandiger de poes binnen te houden? Of, nog mooier, misschien eigenaren met een ren/afgezette tuin?
23 Jul, 19:20
Nou Bianca, weet je wat zo raar is?
Het poesje is nu ongeveer een week bij mij en gaat ook gewoon naar buiten. Ze komt dan na een poosje gewoon weer terug dus het is echt geen weglopertje.
Er was gewoon geen klik met die mensen en dat was ook duidelijk te zien toen ze haar hier kwamen opzoeken. Ik heb hier het hele verhaal nog niet neergezet, dan geef ik wel door als er iemand echt serieus interesse heeft.

In ieder geval is het echt een heel lief poesje en ook tegen kinderen is ze erg lief. Ze kan alleen niet zo goed met mijn katten en dat ligt echt niet alleen aan haar hoor! Dat is ook de reden dat ik haar niet zelf kan houden, helaas.......:-(
24 Jul, 07:43
echt sneu... ik snap dat ook niet hoor als je aan een diertje begint moet je toch echt even heel veel liefde geven om haar thuis te laten voelen.. eerst even een tijdje lekker binnen houden om volledig aan elkaar te wennen en dan pas het huis van buiten onderzoeken. ik heb ook al twee katerss plus ik ga over enkele weken vier weken op vakantie dat kan ik haar ook niet aandoen... succes met een liefdevol huisje te zoeken. Echt goed dat jeje wel bekommerd om haar Groetjes leonie
24 Jul, 12:06
Ja Leonie, dat is dus bij mij ook het probleem. Het contact met onze katers verloopt niet helemaal vlekkeloos maar ik denk dat dat wel goed kan komen. Maar ook ik ga op vakantie en ik wil haar hier niet alleen met die twee katers laten snap je? Maar goed, ik hoop op een goede afloop!

Subject Started by  Replies   Last 
Marcia
114 Saturday, 15:46
Leonie
0 17 Aug, 11:29
Zosja
4 16 Aug, 09:56
:cat: ilona:bee:
22 15 Aug, 16:08
Nikki
0 11 Aug, 15:01
Rianne