Zoals jullie al hebben kunnen lezen liep er hier in de straat al een aantal weken een zwart-wit poesje rond. Ik heb haar opgevangen en het gemeld bij Amivedi.
Vandaag heb ik contact gehad met de eigenaren van het poesje en zij zijn ook hier langs geweest.
Zij zeggen het poesje pas 3 maanden te hebben en zij zeggen dat ze rond 1 jaar oud is. Het poesje is in de korte tijd dat ze bij hun woont al 4 x weggelopen. Ik heb toen gezegd dat er misschien gewoon geen klik is of dat er een andere reden is dat het poesje zich bij hun niet thuis voelt en dat het misschien verstandig is een ander baasje te zoeken. Daar waren ze het helemaal mee eens.
Het resultaat is dus dat het poesje nog steeds bij mij is. Ik heb haar behandeld tegen vlooien en zij is nu helemaal vlovrij. Ook zal ik haar ontwormen want dat was nog nooit gedaan volgens de eigenaren. Of ze ooit een inenting gehad heeft wisten ze ook niet.
Dit is een foto van het poesje:
Ik ben dus op zoek naar iemand die haar echt een super goed thuis wil bieden want dat heeft deze kleine meid onderhand wel verdiend vind ik.
Mochten jullie interesse hebben of iemand weten dan hoor ik dat heel graag! Het moet wel iemand zijn die zeker weet waar hij/zij aan begint en haar een thuis voor heel haar leven wil geven met heel veel liefde & aandacht!
Mocht er iemand interesse hebben dan hoor ik dat heel graag! Ik zou haar het liefst zelf houden maar het gaat niet goed tussen haar en mijn eigen katers helaas......